Followers

Monday, May 21, 2012

~~ Velentino Rossi dan Moto GP ~~



Fuhhh...Pes taim aku update entry pasal Velentino Rossi ni...Huhuhuu..Ni semua gara-gara "ketaksuban" laki aku terhadap Moto GP dan Velentino Rossi ni...Lagend dalam sukan permotoran...Nak dijadikan cerita ari Ahad baru ni Aziran kan ade NSC di KL...Biasenye aku layam Moto GP ni sebab Aziran yang layan...Tp disebabkan dah terbiase..Jadi..Walaupun aziran tak de..aku plak jadi meroyan layan Moto GP sambil ditemani dengan Ain...Huhuhuhhuu..

Ape aku nak citenye...biasenye aku tak la excited mane pun...tapi..Race hari semalam...Memamg Power...Rossi memang hebat....memang slot kejar mengejar...pintas memintas antara rossi dengan Stoner cukup mendebarkan..Dari Lap pertame aku tengok sampai lap habis..Aku tak berganjak depan TB...Hahahaha...

To fans Moto GP kat luar sana pun mesti agree dengan pendapat aku yang kurang arif sangat ni...Race semalam memang power....:)

Solute to Rossi...7 times World Championship Win untuk Moto GP, Sekali untuk 250cc dan sekali untuk 125cc...Terbaeekk....
Owh..Tak lupe kepada pelumba negara kita Zulfahmi Khairuddin yang berlumba dalam Moto 3 walaupun race hari tu hanya berjaya menamatkan pelumbaan di no ke - 17 (Sebab Jatuh). Tapi tahun ni Zulfahmi menunjukkan bayak peningkatan..Point pun dah banyak...kalau tak silap 29 point setelah 4 Race berbanding 30 point tahun lepas bagi 17 kali race...Thumb Up to him....
Ape-ape pun....Congrate to all..And to Abah Ain...Tengok siaran ulangan jer la yerk..Tak pun tengok ikut You Tube...Hehehehe...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...