Followers

Friday, May 18, 2012

~Rase tak Bersemangat~

Assalamualaikum...

Tak tahu la nak cite cam ner,,,,aku susah hati la...aku dah rase tak suke dengan keadaan sekarang...aku fedup...aku benci..aku tension.....semua ade...tak th la...macam mane nak teruskan another 30 years with them??? Oh My God...Plezz help me...Apa ujian yang Engkau berikan kepada aku hambaMu yang lemah ini...Aku tak mampu nak menilai adakah aku akan mampu bertahan atau akan rebah mengalah...

Ape yang aku runsingkan sekarang..Mood aku untuk teruskan perjuangan semakin terhakis...aku kalah dengan lidah-lidah manusia yang begitu tajam...Ya Tuhan,..Kenapa aku selemah ini..Kenapa aku tak mampu membalas kritikan pedas yang cube menjatuhkan aku?? Hanya kepada Mu aku bermohon...Kuatkan lah kesabaran ku...Kalau benar rezeki ku disini...Tabahkan la hatiku ini untuk menempuh semua ini...Amin...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...