Followers

Thursday, May 3, 2012

~Teringat kat Member Aku Sorang ni~


Korang penah makan tak nih??? Auntie Anne's..Hurm....Mesti la korang penah makan....lebeyh lebeyh lagi yg duk area klang Valley...Minggu lepas berkesempatan ke KeeL Lumpur..dapat la makan mende ni..dah lame pun tak makan...Kat Kuantan tak de..Kat Temerloh lagi nyer la...tak th la kalau satu hari nanti ade org nak bukak...I hope sooooo....Bile terpandang jer stall Auntie Anne's ni terus aku teringat kat member aku mase study kat Shah Alam dulu..Die la yang introducekan aku mende nih..kalau tidak sampai sudah aku tak kenal kot..Aku kan budak kampong yang datang belajo kat bando..Mane la penah jamah mende-mende gini..kat kampung aku ade biskut roti kering jew (tp sekarang dah ade huge mall yerkk :) )..!!!! 
Sharifah Nor Shahida Binti Syed Le name die..aku panggil die kak syida jer...hurm...bile makan mende alah ni...kompom aku teringat kat die...dah lame tak colling colling ngan die...last mesg die kalau tak silap dah lebih 6 bln lepas,,,hurm....buat ape la ko sekarang yer Kak Syida...Harap-harap ko baik-baik aja...
Thanks sebab ko introduce kan aku mende ni..hahaha...anak aku suke gile makan..Boleh habis satu pretzel tu untuk die sorang... Seronok tengok die makan...Dah janji ngan die..nanti kalau jumpe lagi mende ni..mama belikan untuk Ain yer...:) 




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...