Followers

Friday, January 7, 2011

Minyak Masak - Dimana Dikau???

Chup....Entry kali ni laen sket...aku nak mengomel pasal minyak masak...mmg tak puas hati sangat...kan dah ade jaminan dari kerajaan kate minyak masak tak akan naik harga...tp kenapa still tak de stok minyak masak kat kedai nih??? huhuhu....due tiga hari nih aku tak ambik peduli sangat sebab tgk ade lagi minyak masak kat dapur tu....tp mlm tadi kunun-kunun pg sopping barang rumah....dengan harapan kat Temerloh nih tak terkena tempias Demam Minyak Masak nih....TP hampa hatiku (huhuhuh) bile tgk kat bahagian minyak masak tu kosong...yang tinggalnye minyak masak yang mahal... tgk harga die....Pergggggh.....

Tak paham la aku diorang ni....nape nak kena sorok minyak masak tu?? Dulu mase isu gule ari tu pun cam tu...tp tahan la jugak dapat la jugak beli walaupun pak cik kat kedai tu bagi beli 2 bungkus sorang jer...tp yang nih...langsung tak dapat beli....cam ne aku nak memasak ujung minggu nih...huh...angin tul la aku....dah tu mane la nak cari minyak masak...tak kan nak goreng ikan pakai minyak angin plak...Adoi..Dah beli bahan2 nak memasak banyak nih..tp minyak masak tak de..Jawabnye makan ikan stim la kite seminggu due ni yer Yam.....

Korang ade alami masalah same ngan aku jugak tak?? atau pun temapt korang tak de masalah...boleh la aku pg beli minyak masak kat tempat korang (kalau dekat la...) Ni mesti naik harge makanan lepas ni kalau payah jugak dapat minyak masak...Bijak-bijak...kite yang tak de kedai makan ni la yang jadi mangsenye.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...