Followers

Saturday, January 22, 2011

JOM SANTAI BERSAMA BEN ASHAARI

Nak joint...Nak Joint...Nak Joint jugak...sebab aku rase header blog aku best...mmg age maksud tersendiri.....:)

Cam biase....mule2 kene ade trade mark - Header Blog Ben Ashaari 


Tajuk Entry : JOM SANTAI BERSAMA BEN ASHAARI

Lepas tu cerita pasal header aku nih :

1. Siapa yang buat header ni????
- Of course la i buat sendiri......baru dapat memenuhi cite rase....dok gitu???

2. Perisian Yang digunakan
- Online Editing kat - http://fotoflexer.com/

3. Maksud Header ni?
-First sekali blog nih biduat untuk menceritakan tentang kehidupan saya sekarang ni...that y ada gambar saya dan aziran...we have a beautiful life sekarang ini..Amin...
-Lepas tu gambar orang dewasa dan kanak-kanak tu simbolik yang saya ni akan bergelar ibu tidak lama lagi...sebab apa saya pilih budak perempuan...sebab ari pg scan..Doc kate baby gurl....huhuhuh...InsyaAllah...dan beg tu pulak simbolik yang kitorng will have a long journey after this...
-Yang ketiga...dekat gambar saya dan aziran tu ade cabang2 berwarna warni tu tu maksudnya...ranjau-ranjau kehidupan yang berbagai kami lalui....tp still smilling together....

4.Jangka Masa yang diambil untuk buat??
- Lebih kurang 1/2 jam...Sebab perlu buat pemilihan gambar yang sesuai......

5. Header blog lain yang saya suka tgk?? 
Hurm...header biskut sarkas....http://www.biskutsarkas.com/  - simple..tp tersirat....
Orait...Siap...Boleh Joint....:)










11 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...