Followers

Sunday, January 30, 2011

~aKU yANG bERSEMANGAT gILER~

alhamdulillah..Hari masih diberikan peluang oleh Allah S.W.T untuk bernafas lagi di muka bumi ini...
Perggghhhhh.....semacam jerk aku ari nih...tapi betul la...sejak bangun pagi tadi aku rs lain jer..smp jer kat opis walaupun cume makcik Cleaner jer dah smp...aku terus on komputer dan check ape kerja yang patut buat ari nih..bersemangat waja sungguh....kalau hari2 mood rajin cam nih datang kan bagus...Kompom tahun depan bleyh naek pangkat..(Bleyh ker?? berangan jer la...!!!)
Hujan kat luar tu...still mencurah-curah....kompom kawasan yang rendah mesti dah tenggelam nih...dari semalam tak berenti....biase la dekat rayer cine nih...tp ape kaitan sebenarnyer Raye Cine ngan Hujan ni,...tak paham aku....
Okeyh la..aku tgh bersemangat nak wat keje nih...nanti petang br hajat nak wat BW...hahaha...dan lagi...anywei...selamat bekerja to all..Wish u all gud luck in wut ever u do....Chow Chin Chow...!!!! 
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...