Followers

Wednesday, July 11, 2012

~Mengantuknyerr~

Cer teke aku ade kat mane sekarang...Hahahahah..aku ade kat Perpustakaan Desa Siber Sanggang...Tengah menunggu orang dari PERNEC dan SKMM untuk datan buat test UAT bagi pemasangan Wifi bagi Projek Kampung Tanap Wayar....Dah setengah jam menunggu....Waaaaaaaaaaaaaaa....Mane diorang nih..dari mengantuk...dah jadi mengantuk nih...ditambah plak alunan lagu klasik FM yang dipasang oelh kakitangan Desa Sanggang nih...Mak Ai....Tangkap lentok habis...!!!!

Lepas ni ade 3 desa lagi yang menunggu...Huhuhuhu..Tp tak pe la..dah tanggung jawab aku kene pantau semua ni...esok-esok kalau ade masalah aku jugak kene menjawab..So sebelum ape-ape lebih baik aku prepared...huhuhuh..Stay Cool Babeh...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...