Followers

Wednesday, July 25, 2012

Bila Ain Teman Sahur..

Syukran-syukran....pagi ni pagi keenam umat Islam berpuasa....Alhamdulillah setakat ini masih diberi keizinan untuk berpuasa penuh....Pagi tadi pukul 3.54 pagi dah terkejut...Ni semua angkara sang nyamuk durjana....Hahahaha...Mengganggu tidur aku...Bukan setakan tidur aku..tidur Ain pun sekali....Kesian anak mama...Malam tadi dah sembur ridsect...tapi memang nyamuk sekor ni jenis ade ilmu kebal agaknye...menuntut ngan Ayah Pin agaknye nyamuk ni....Hurm...disebabkan nyamuk sekor ni la Ain pun tersedar same sebab memang bile bukak lampu..aku tengok kaki Ain dah berbintat bintat kene gigit....Sian anak mama...

Terlanjur dah bangun..aku pun terus jer ke dapur panaskan lauk...Ingatkan Ain sambung tido la lepas aku sapukan cream kat tempat kene gigit...tibe-tibe terkedek-kedek anak mama masuk dapur dengan mate sepetnye...Hehehehe..comel betul....suruh tido dah tak nak...keras jugak berdiri kat safety gate die tu...nak temankan mama la tu...

Keras betul bijik mate anak mama ni..Suruh tido dah tak nak...Abah pegi semayang subuh kat masjid...Ain masih tak tido....Last-last mama tutup semua lampu baru die naik atas katil....bagi main telefon...5 minit jer dah lelap...Bagus betul anak mama ni..sikit pun tak meragam...Senyum lagi ade la....:) Pagi tadi bile angkat nak hantar pengasuh...mate pun tak celik..Lambai mama pun tak....heheheh...ngantuk sangat la tu..Orang sahur sie pun nak bersahur....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...