Followers

Sunday, July 15, 2012

Kenapa Bersikap Begitu?

Tak tahu la nak mula dari mana...bukan nak menuding jari mencari salah siapa..sekadar meluahkan apa yan terpendam dihati....Memang aku akui aku terguris...aku terasa...cukup terasa...Aku tak sangka...Manusia yang berpeanmpilan seperti wanita muslimah sejati itu...Rupa-rupanya berselindung disebalik pakaiannya sahaja...Kenapa?? Kenapa??? Ape salah aku pade die? Ade aku kacau hidup die ke selama ni...Pelik..Tapi itu lah lumrah alam yang terpaksa aku terima...Mungkin ini dugaan tuhan nak berikan kepada aku...Aku redha...Tapi walaupun aku berdiam diri jangan ingat aku tunduk mengalah...No....Kebenaran pasti akan terbukti...Aku yakin,...!!! Masa dan Waktu akan menentukan segalanya....
InsyaAllah....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...