Followers

Thursday, November 10, 2011

~Pulok Doh...~

Itu la kaalau dah manenyer pompuan....kalau tak pakaian...tudung..alat make-up...mesti sibuk ke pinggan mangkuk....same la...koi pun dah terkene angin nih jugak....hahai...dah macam-macam makcik-makcik dah aku nih...kelas veteren dah nmi bercakap pasal pinggan mangkuk...ni sebab demam corelle melande dah nih...sejak aku beli satu set corelle hari tu....sekarang ni mate tak lepas-lepas menjeling page corelle :

die punye design pinggan memang bleyh meruntun jiwe....rase nak ambik semua design buat koleksi...tp teringat plak kate2 ayah aku pada mak aku satu mase dulu :
"Awak nak buat harte karun ker letak pinggan mangkuk banyak-banyak dalam almari tu..."

Kui...Kui..Kui...terngiang ngiang aku ingat kate-kate ayah tu...tp tak pe ayah...dont wori...saye tak beli banyak cam mak...sy beli sket jer....hehehehe....adoi... yang terbaru ni memang aku berkenan tul ngan satu design ni ...memang aku rase cam die cipta design ni untuk aku...kene betul la ngan naluri aku nih....ni ha die...

 Mak..anak mak ni dah tue...tak care dah pasal kasut high heel...sibuk ngan pinggan mangkuk ngan periuk belange pulak dah....:)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...