Followers

Thursday, November 17, 2011

-Hasrat Tak Kesampaian-

Tu la...dulu mak ayah suh belajar pepandai...tak nak...SPM pun dapat 5 jer A...sejarah dapat B....doh macam mane nak jadi peguam...???? Pastu bile hari-hari tengok peguam kat makamah sebelah ni melaram ngan Bnw n Merc..Paling koman pun bawak Honda...mule la aku gigit jari....Makkkk.....Menyesal tak belajar pandai-pandai dulu...tp aku tak la kate aku tak bersyukur dengan Jawatan aku sekarang....Hebat jugak ape...(Ceh...Riak la plak..)...Ok..ok...sebenarnye aku nak cite ni...hari-hari aku tengok peguam kat mahkamah sebelah library aku ni pakai baju itam putih...memang hari-hari la...ari tu aku bersembangan dengan "jurubahasa" yang bertugas setiap kali ade perbicaraan...die kate...bukan setakat peguam n hakim...petugas-petugas kat lam kamar perbicaraan tu sume kene pakai baju hitam putih....Mak Ai....Kesiannye...mesti lam wardrobe diorang tu malap jer sebab kurang baju berwarna....
Jadinye hari ni aku cube nak mendalami perasaan diorang yang ber"black n White"....
Zassssss....
Hahaha...langkah jer masuk opis...staff aku pun tegur..."ai..Puan nak pg mahkamah ker ari nih???"
Senyum jer la aku ni...tak pe la..tak dapat jadi peguam pun tak pe la...yang penting aku boleh pakai baju warne warni ke tempat kerja setiap hari....Horeyyyy....to all lawyers out there...all da best....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...