Followers

Saturday, November 12, 2011

~Karnival Jalur Lebar Satu Malaysia~

Tarikh : 12-13 November 2011 (Sabtu hingga Ahad)
Tempat : Padang Astaka,Temerloh
Masa : 10.00 Pagi Hingga 7.00 Petang

harloooo....korang tengok la tarikh n hari tu...jadinye sah-sah la ujung minggu yang ku angan-angan untuk berehat musnah same sekali....huhuhuhu...Library terlibat ngan karnival ni...so as tuan rumah...aku pun kene joint...WAJIB ade...tinggal la Ain ngan Abah kat umah....:(

Tapinye....bagus gak karnival ni...byk info yang aku dapat...n antare perkhidmatan yang aku ambilk kesempatan untuk gune ialan MyEmail by MAMPU..aku dah daftar jadi ahli....so any hebahan kerajaan yang terbaru akan straight forward masuk lam e-mail aku...senang kan...lepas ni dah tak kentinggallan lagi any ino terkini....korang cam ner...? dah daftar lom? kalau tak daftar lagi korang blh pg kat laman web MAMPU...lam tu ade terang pasal ni...
Pastu ade plak booth dari Unit Perumahan Kerajaan Setiausaha Pahang...ni semua member-member aku dulu yang jage booth ni...so bleyh la aku pg menyibuk.....nak tanye pasal umah..diorang pun dah ade sistmem online tentang pembelian umah..ye la..aku pun tengah plan nak beli umah kan sekarang ni...so kene la kumpul maklumat byk-byk dulu baru konfiden...InsyaAllah..Kalau diizinkan Allah n dimurahkan rezeki, InsyaAllah tahun depan blh lah miliki rumah sendiri atas name aku....huhuhuhu....
Malas dah aku nak cite byk-byk...Kesimpulanye karnival ni byk la faedahnye kalau korang datang....so kesempatan yang ade ni....meh la reramai....layan gambo-gambo gedixsss aku sepanjang karnival ni...hahahaha...LAYANZZZZZZZZZZZZZZZ....

YB. Dato' Shakar...Datang Melawat Booth kami...:)

Upin dan Ipin pun aderrr....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...