Followers

Monday, November 14, 2011

~Belajar Edit Gambar~

Semangat tengah berkobar-kobar nih...nak belajar jugak..nak belajar jugak...tak pe la kalau orang kate dah terlambat...tp bagi aku, ilmu tu boleh dituntut tak kire waktu...cam sekarang aku tengah bersemangat nak belajar care-care nak edit gambo...tak kire la nak gune photoshop ke gune picasa ker...yang penting aku nak belajar jugak...anyone yang sudi ajar aku sile angkat kening....:)

ni plak antare hasil yang berjaye aku hasilkan setelah aku mentelaah sikit-sikit melalui tuturial lam internet n melalui bacaan aku...tadddaaaaaaa......

First try...tak jadi...rosak gambo aku...!!!
Hahaha...ade kemajuankann.....:)
Yang ni aku suke...Ala-ala KOYA gitu....hahahaha....
Orait...anak mama pun boleh jadi model mama...:)

** Kesimpulanya aku masih perlukan seorang guru yang boleh ajarkan aku....plezzzz....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...