Followers

Monday, April 30, 2012

~Selamat Hari Pekerja~

Assalamualaikum...huhuhuhu...kesian blog aku...dah dekat sebulan aku tak jenguk kat sini...banyak entry yang tertunggak..banyak sangat yang aku nak tulis sebenarnyerrr...tp...MASA tak mengizinkan...Owwwwwwhhhh...i'm too busy lately....don't know why...i cannot manage my time systematically....Thanks God i have husband yang sangat memahami....started from today....aku try nak reshuffle aku punye schedule supaye tak kelam kabut lagi....

Sempene cuti hari Pekerja hari ni dapatla aku luangkan mase dengan family sket...bangun pagi-pagi hari ni dengan bersemangat waja sediakan bekfes untuk Ain....Huhuhuu...mama ngan abah makan biskut jew....Tengah hari ni pun aku nak masak sedap-sedap...biar kenyang perot babah....Ikan Bakar..Ikan Bakar...cepatlah naik atas api...Hahahahah....sambil-sambil berblog pagi ni...kat sebelah ni ade ni~~~~~~~~~~~~~   
huhuhuhu...semapt jugak buat pagi ni...tp sos die terpedas sket..Entah la..salah lade tu kot yg pedas..Hahahaha...tak mengaku salah sendiri....Ain tengah tido ni..Jadi dapat la mama sediakan barang-barang untuk Family GAthering Weekend ni...Opsss..tak tahu cerita ekksss?? Ok,,,Tunggu next entry..Ok la...to all labour out there....Happpy Labour Day..Enjoy ur Holiday darl...
Chowww...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...