Followers

Monday, April 9, 2012

~Cerita Aku dan Fareeda~

Beb..aku tulis ni bukan nak belagak ke hape...berlambak lagi orang lain yang pakai Fareeda gak...Tapi nyer yang aku nak cerita kisah aku ni sebab orang sekeliling aku masih ramai lagi yang tak kenal sape die Fareeda ni...
Sejak kebelakangan ni Fareeda dah makin mengganas dan membuatkan aku hampir-hampir tak waras...hahahahaa....Diut tak de pun hati tetap jugak nak merembat Fareeda...Ni sume gare-gare patern die yang memang superp and gojes....
Fulawei...Setiap hari kalau time tak de keje confirm mest bukak FB sebab nak tengok reseller upload stok terkini...Semuanya nak mendera batinku...Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....Kejam!!!

Sekarang ni laki aku pun dah terperasan kemaruk aku yang menjadi-jadi ni....ape nak buat...bini die dah kene sampuk Fareeda...Ikutkan je la....Dan bulan ni....dapat dana dari En. Suami aku yang sangat memahami kehendak si isteri yang dah meracau ni....Hahahaha...Tengkiu Yam..I Lob U....Selamat duit tunggakkan aku....huhuhuhu....

Hari ni aku pegi hantar tudung-tudung dah dah lame tak basuh kat Dobi..Nak Wat Dry Cleaning ler..Nak Basuh sendiri kat umah tak sempat...lagi pun aku ni bukan nyer teliti sangat nak buat keje-keje cerewet ni....Sesampai jerk kat Dobi..Akak dobi tu pun kate..Cantekkkkknyeeee....Adik beli kat mane tudung ni..Tudung ni CAp Ape...?? Berape Ringgit...?? Bertalu-talu soalan die...uih...aku plak jadi tersipu-sipu..

Itu blom lagi aku cerita kisah kat Kedai Tom Yam, blom lagi kisah mase Mesyuarat Agong PUSPANITA,,....Hahahaha...Yang ni biarkan jer la Rahsia..tak tergamak plak nak cerita tentang betape kagumnya wanita-wanita kat luar sana bile lihat tudung Fareeda......Hurm..itu la...sejak aku pakai tudung Fareeda ni (Bukan hari-hari pun!!!)...selalu jer menjadi perhatian (ke aku jer yg perasan!!!)

Anywei...Thans to Fareeda...U make me feel sooooooooooo Pretty...Wahahahahaha....!!!!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...