Followers

Monday, April 16, 2012

~Ain dan Genting Highlands~

Petang semalam tetibe jer terpancul dari mulut Abah Ain..Jom pegi Genting...Hehehehe...mama pun ape lagi...terus kemas barang-barang Ain...Masuk kete...OTW tu hujan..Alamak...macam tak jadi jer naik ni...Berenti JAp kat Genting Sempah...Menuggu Abah berfikir...Hahahaha...
Sementare menunggu masuk Drive Thru Mc D...Abah Ain bertanye pade abang MCD tu..kat atas ok tak..Die kate..selalunye kat bawah hujan..tp kat atas tak hujan...Tepat sekali jangkaan die..memang tak hujan..Alhamdulillah..selamat kami sampai ke atas..kui..kui...
Sape la yang tak de perasaan pg naik mende alah kat belakang tu...kalau orang bayar aku seribu pun aku tak nak naik..mintak ampun...!!!
Disebabkan outdoor game memang tak beloh bawak Ain..so kitorang main la indoor jew...yang ni main baling gelang kat botol..hahahaha....abah dah kene tipu...3 round main pun tak dapat jugak...habis token macam tu jerk...!!!
Kwsian anak mama...penat pusing-pusing..cari port minum susu....bagi makan tak nak...minum jer...dah habis sebotol...baru la muka ada senyum...!!
ehehehee..Comel sangat anak mama ni...:) Abah kate..tunggu Ain besar sket baru pg pulak..baru la Ain dapat main permainan kat sane...:)

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...