Followers

Thursday, March 1, 2012

Letih Yang Teramat

2 minggu kebelakangan ni memang badan dan otak sangat letih...minggu ni sangat pack...Dari hari Isnin sehingga Ahad..jadual kerja aku penuh...hari ni sampai hari Ahad kami akan berkampung di Pejabat Pelajar Daearah Temerloh bagi menjayakan karnival sains dan pendidikan..
Hari Selasa aku adekan meeting peringkat Daerah..alhamdulillah ape yg aku sampaikan berjaya di fahami..cume lps mesyuarat masih lagi terdengar bunyi berkaitan perpustakaan desa pnm...ahhhhh..pedulikan mereka..aku tak kuase nak campur...kalau budak desa pnm ade masalah dengan ketua zon diorang tu dieorang punye hal..aku tak nak campur..Yang penting aku buat kerja aku seperti arahan diberi...kalau ade yg rase mereka dah "BESAR" sangat dan tak perlu ikut arahan dan tak perlu attend meeting, aku sedikit pun tak peduli...itu ko punye pasal...aku cume jalankan tugas..kalau ikutkan hati aku pun tak kuase nak handle 10 library dalam sebulan..-ingat aku ni gile kuase sangat ke...tp dah arahan..nak tak nak kene ikut..'Kalau ade yg tak ouas hati ajukan terus ke pentadbiran..tak perlu cakap belakang...tu penakut namenye beb...

Dah la..mcm dalam entry aku yg lps..aku dah kate aku byk lagi mende lain nak pikir..'Kenape ek ade jugal jenis manusia ni tak pikir tentang keadaan orang lain..haish...tak paham la aku..m

Tp nasib baik la aku ade seorang anak yg sangat cantik dan cerdik tu...walau penat mane pun aku balik keje...die tetap tersenyum bile nampak aku di muka pintu rumah pengasuhnya...semua letih aku hilang...yang aku rs hanya lah nak peluk dan cium die saje sampai la kami tertido bersama...

Petang semalam plak aku buat gotong royong do pd sanggang...pukul 6 petang balik pun tak siap lg..kene datang semula for second round...tp ape2 pun..thanks to all yg bg support...letih pun letih la..janji puas hati...fuhhhh...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...