Followers

Thursday, February 23, 2012

Rase sakit itu

Aaaaaaaaa....tersikse jiwa dan rage...2 hari dah aku tak blh menikmati makanan dengan sempurna..Dugaan apakah ini? Bile teringatkan ade yg menyebut 'sakit itu penghapus dosa-dosa kecil" aku redha la dengan keadaan aku ni...hurm...korang penah rase tak ape aku rs sekarang..gusi bengkak disebabkan gg tumbuh tidak dalam kedudukan yang betul...waaaaaa..itu lah yg aku alami sekarang..sungguh meruntun jiwa...lebih2 lg bile kerja dan tanggung jawab menghambat untuK dipenuhi...Tuhan saje yg th...
Semalam dah pg klinik...doktor kate salah satu gigi aku terpakse dikorbankan..walaupun gigi tu tak de rosak sikit pun tetapi kerana posisinya yg td begitu sempurna menyebabkan ia memberi kesan kepada gusi...ahhhhh...tidak..aku tidak mahu kehilangan gigi itu...tp mampukah aku menahan kesakitan ini..samapi bile aku blh bertahan? Dah 2 hari aku makan tanpa mengunyah makanan...sakit yang dirase itu sampai tahap blh mengalir air mate setiap kali ade makanan yg masuk ke mulut...akin kurus la aku gini...semalam kek jer yg aku makan...hari ni roti..-tu jer mende paling lembut aku sanggup masuk mulut...
Ketika inilah aku sangat memerlukan aziran untuk memberi semangat kpd aku...dipaksa juga aziran pulang ke Temerloh hari ini..dah tak sanggup tengok ain bermain seorang diri kerana aku tak mampu nak tersenyum sekali pun..ya tuhan..tabahkan lah hati kami...amin...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...