Followers

Monday, March 26, 2012

Fasha Sandar ke Fasha Tersandar???

Mak Cik A : Mak Cik tengak dari anok masuk tadi...persis Fasha Sanda...Dengan Bentuk badan, Dengan Senyuman..Dengan tingginye...gaye butui la.....
Mak Cik B : Ah....awok terr....koi perasan tadi lagi doh...saje malas nak kabo....
Mak Cik A : itu lah....koi ingat menatu mentri beso mane tadi....
~semua ni dalam loghat Pahang Daerah Temerloh yerk..~



wwwwwwaaaaaaaaaaaaaaa......itu la perbualan 2 orang mak cik yang aku jumpe sewaktu menghadiri Program Bacaan Yassin di PD Kerdau baru-baru ni...Kui..Kui..Kui...aku nak terduduk gelak...

Sambil-sambil tersipu biawak aku pun berseloroh....Fasha Sanda ke Fasha Tersandar makcik....

hahahaha....Yak..Yak...Yak...Mak Cik2 kat Majlis tu kelakor tul...ade ker diorang kate aku gaye Fasha Sanda...Buweeeeekkkk.....!!!! Tak De orang lain ke Mak Cik Oiiii......Kesian kat saye ni....Paling tidak pun kate la ade iras cam Sandra Bullock....!!!!( Pui !!)

Balik umah aku pun tanyela kat aziran untuk kepastian la kononnyer...
Jawapan dari Aziran : ............................. (Jebek Muke) ...!!!
ini la saya pada ketika kejadian...:)
:::::::::::::

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...