Followers

Saturday, February 4, 2012

~Syukur...Alhamdulillah....~

Tiada ape yang lebih baik selain memanjatkat kesyukuran kehadhrat Illah di atas kuasaNya...
Seperti yang aku canang-canangkan minggu lepas (yg baru ni) adalah satu minggu yang cukup memenatkan dan blh kate HACTIC WEEK la untuk aku....ape tidaknye...Mesyuarat pengurusan...HRMIS kene siapkan,..bukan takat untuk aku sajer..kene bg mark untuk anak buah lagi...Program Library lagi...n yang paling adventure bile kitorang dapat short notice dari US Ambessy yg DUTA BESAR diorang nak datang melawat Library Temerloh diiringi Dato Saifuddin Abdullah...OMG...Mase dapat surat ni..aku cam nak letak jawatan sekejap....ari tu die punye Officcer kat ambessy jer...Yg ni DUTA BESAR die beb....!!! Dato' Paul W. Jones....!!!!

Tp...dalam kekalutan tu....Kuasa Allah lebih dari segalanya...Aku selalu pegang...Allah tidak akan menguji hambanya dengan sesuatu yang diluar kemampuan hambanya....dengan itu..semua kekalutan dan keserabutan aku sepanjang minggu tu dapat aku atasi...so ape lagi...layan jer la gambo-gambo tak rasmi yang diambil oleh staff akku sepanjang lawatan tersebut...Anyway..thanks a lot to Dato' Paul Jones sebab sudi melawat Library Temerloh...and thanks for the gift...very appreciate it...thanks again to the team Library Temerloh for give me full supported...and thanks to all yg bg support pade aku selame ni...cewahhh....
Muke aku kelat mase ni bile tengok ramai sangat polis,,,tu belum campur unit bom lagi....mase menunggu diorang nak sampai ni...tuhan sajer yg tahu ape yg ade dalam hati aku....huhuhuh..
Helloo...very frendly la this guy...keluar jer dari Alphard die terus say hello to everbody....!! Hilang rase gemuruh aku....
 Speacial Thanks to Dato' Saifuddin Abdullah (Timb. Menteri Pengajian Tinggi) yang banyak juga membantu sehingga hilang rase gugup aku...:) Terima Kasih Dato'...
Mase ni aku bagi explanation pasal internet connection kat library yang bermasalah...pastu Dato' Saifuddin pun mencelah dengan mengatakan die akan sponsor pemasangan WIFI di Library Temerloh...Yuhuuuuuuuuuuuu...Kami akan ade Wifi lepas ni..Alhamdulillah...

Sebenarnye ade banyak lagi gambo..tapi aku tak sempat nak save...so ini jer la dulu..ni pun aku curi dari FB staff aku..Hahahaha..creadit to Yanti...






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...