Followers

Sunday, January 29, 2012

~Tawakal Jer La~

Selalu cam ni...aku memang perasan....kalau time bersenang lenang....memang senang jer semua keje...tapi bile datang kelam kabut ...memang haru biru jadinyer...........
Al-kisah nyer...Minggu ni dah plan nak balik Kelantan coz Amir Tulang aka Sepupu rapat aziran yang juga depan rumah lokasinya akan kawen ari Jumaat ni....Memang dah plan nak balik Hari Rabu...Sebab Hari Selasa (Esok) aku ade Meeting Pengurusan....Aziran Ok lagi tang tu...Pas tu plak...aku mintak ngan aziran..Ari Sabtu tu terus balik...Sebab Hari Ahad nak ke Melaka...Family day PAD Temerloh...Aziran Pun ok lagi....
Tup...Tup....!!!! dapat plak surat ari Rabu tu Dato' Saifudddin (Timbalan Menteri Pengajian Tinggi) nak datang ke Library Temerloh bersama Dato' Paul (US Ambessidor)...Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......!!!!
Tak boleh balik Kelantan hari Rabu...So Ari Khamis baru boleh balik...Hari Jumaat Kenduri n Ari Sabtu nak kene balik Sini balik....Kalau korang jadi Aziran....Apekah Reaksi korang??????????????

Ya Tuhan....Tabahkan lah hati aku menghadapi dugaan ini...Semoga aku dapat menempuhinye dengan hati yang tenang.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...