Followers

Monday, January 9, 2012

~Entry Tertunggak~Melantak Punyer Hal...~

Hureeeiii...aku berjaye memuaskan nafsu makan aku yang membuak-buak kebelakangan ini...hahahaha...tapi badan tak naek jugak..
Minggu lepas aku ambik cuti seminggu...ade family matters sket kat Kuantan...and rest tu saje jer nak luangkan mase ngan Ain and Family....so dikesempatan yang ade aku gunakan untuk menikmati semua makanan-makan yang aku idamkan yang memang aku tak dapat nak nikmati kat Temerloh... 
Pagi Selase yang indah tu dengan semangat yang berkobar-kobar aku beratur demi mendapatkan Nasi Lemak Zaman yang marbeles itu....sori...tak snap pic pun..sbb ramai sangat orang...segan la pulak...hahahaha
Tengah hari sket tu...ape la gi..."Yank....Nasik kukus Jom....!!!!!...Kebetulan aziran pun bercuti hari tu...so tak de masalah la die nak layan kareneh bini die yang banyak songeh ni...
Tadaaaaaaaa....Pergh....terliur lagi nih...

ini adalah nasik kukus terbaek yang ade kat Kuantan...Selepas nasik Kukus Zakini di Kota Bahru...Nasik kukus ni la yang sedap.....Memang betul-betul menikmatinye la kalau makan ni....
Lps isi perut untuk tengah hari...kami menjalankan aktiviti bersoping-soping bagi mengisi waktu sebelum waktu makan setrusnye....wuhhuhuhuu...
Okeyh...Next...
Cube teke kat mane ni??? Hahaha..petang petang nih...perkene laksa shake la plak...alas perut...nak tunggu makan malam kang....
Okeyh...sambung soping lagi...eh..eh...kaki dah penat...ain pun lapo jugak...jom bawak ain berehat dan makan....

Dah lame tak datang sini..Teluk Cempedak.....:) Ain boleh la menikmati Bubur Ayam McD nye yang lazat tu...:) Ombak besar...Bendera pun merah mase ni...Angin kuat....
Orait...Mama lapo lagi ni....mane plak ek??? huhuhuhu....banyak sangat tampat nak pg sebenarnye,,,tp kene pilih yang betul-betul tak dapat kat Temerloh dulu,,,yang lain tu boleh usahakan kemudian...so pilihannya.....
V
V
V
Western Food kat Jelita CAfe....Babah pilih Lamb Chop...Mama Plak Cam biase ...Ferebet all time...Chiken Chop....Memang kat Temerloh tak dapat punye la yang cam ni....separuh dari ni pun belum tentu dapat..and i wish one day akan ade usaha-usaha untuk membawa makanan yang lazat-lazat ke Temerloh....owh...i hope so....
Jangan tak percaye...bagi mengakhiri sesi makan aka melantak aku kali ini....Mane lagi......Jommmmmmmm kite ke Sara Thai....Owh Kerabu Mangga...Owh Pad Prik Udang...Owh...Siakap Stim Limau...Owh Udang Celup Tepung....Owh Air BAndung 3 Layer...Waaaaaaaaaaaaaa....I miss all them so much....
Hari ni...aku dah di Temerloh...mengimau hari-hari mengenyangkan itu.....sob...sob..sob...bile nak dapat tukar balik Kuantan ni??? kenape dera aku macam ni....Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...