Followers

Thursday, January 5, 2012

Betul ke korang ni

Ni aku malas ni..kang aku komen beriye iye kang orang kate aku tak support produk tempatan..tp bile aku nilai secare rasional memang aku tak tahu tang mane yg sedap sangat sampai yang kate rugi kalau tak tengok...huhuhuhu...tak rase rugi pun...memang la agak terlambat untuk komen tentang cerite Ombak Rindu ni..sebab semalam br aku tgk..tu pun ikut astro fisrt...aku kan tak minat tgk movie kat panggung..tapi lepad tengok smlm...hambar jer rase cite tu...mmg la ade part2 yang sedih...tp aku rs tak de la smp tahap orang puji mcm tu la filem terbaek Malaysia..takkan setare tu jer kot...byk sgt part2 yang aku rs die pilih jalan mudah untuk dijadikan cerite..kire tak thrilled la..contohnya mcm mane haris beli izzah dari bapak ayam..tak semudah tu la bapak ayam nak lpskan ayam yg die dah beli..lps tu..mase izzah merajuk n lari dari haris terus pg ke pantai...beb..dari cameron highland ingat dekat2 ke nak jumpe laut..tanah tinngi tu beb..,nak nampak sungai pun payah ape tah lagi jumpe pantai...kelakor jer rase...lps tu mase nak ending tu tetibe plak dah haris tu jadi anak driver die..padahal tak de langsung sgkut paut..ape kisah sebenar yg die nak bg th sebenarnye...hurm..entah la..mungkin terpulang pade penilaian masing2..tp jgn sebab orang lain kate sedap n sedih so kite pun kene ikut cakap sedap jugak..kalau mmg sedih mmg aku dah melalak macam tgk tentang dhia tu dah...wawaawaw...ok beb..chow dulu...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...