Followers

Friday, August 31, 2012

Intan Kemaman, 26 Ogos - 6 September 2012

Assalamualaikum.....
Raya tahun ni aku sempat nikmati seminggu jer...Cukup 7 hari Raya..Aku dah kene berkursus di INTIM, Kemaman....Waaaaaaaaaaaaaaa....Tak puas lagi makan kueh raya...
Hari ni dah masuk hari 6 aku ade kat sini..Rindu kat Ain yang teramat sangat....
Kursus Induksi Umum Kumpulan Pengurusan dan Professional dan Sokongan 1....
Penat,,,,Cukup penat...Tapi nasib baik facilities di INTAN Kemaman ni aku boleh bagi 4 star....
Ni la bilik kitorang...
ni la katil aku...
Bilik...Kelas...Dewan..Makanan....Staff...Semuanya memuaskan hati...Masa daftar hari tu aku sampai sama-sam dengan Huda dari PPAP Pahang..So, dapat la kami sebilik...
Block Executive...Bilik...Terbaik...Sekarang ni aku tengah curi masa sebelum ke kelas malam...Tetiba terasa nak menulis blog....Malam ni ade pengucapan Awam..Wish Me luck yer.....

1 comment:

  1. assalamualaikum..bole saya tau kemudahan apa lg yang ada dlm bilik selain tv..yg sya nmpk kt dlm gmbr tu.. peti ais ada x? sbb sya akan pergi kursus di intim bawa bby

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...