Followers

Friday, August 3, 2012

17 Bulan

Anak Mama dah Besarrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!
Alhamdulillah....Sekejap jer masa berlalu....dah besar dah anak mama....Syukur...Hari ni genap usia Ain Setahun 5 Bulan...PAgi tadi bangun tido...tengok die kat sebelah...Rase cam nak menangis sebab rase macam baru semalam lahirkan die..Masih teringat kali pertama dengan tangisan die...Kali pertama dengar suara dia...Hari ni....Dah Jadi anak dara..dah boleh tolong mama pun..
Tengok ni..
Tolong Mama Lap lantai bila Air tumpah......Mama tak dera yer....ni memang Ain yang buat..Mama tak suruh...Bila Ain tumpah mesti die cari kain untuk lap..Tak kira la baju sape..asal jumpe kain jer...mesti die lap...Hahahaha..tu la anak mama sayang sangat yang sorang ni...
Ape-ape pun mama doakan Ain terus membesar dengan sihat dan menjadi budak yang bijak...InsyaAllah....Mama dan Abah sayangkan Ain tiada belah bahaginya...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...