Followers

Thursday, December 29, 2011

~Kerana Dhia...Aku Menangis...Waaaaaaaaaaaaaaa....~


Tamat lah sudah satu lagi slot Akasia TV3 Tentang Dhia...Drama bersiri TERBAIK yang pernah aku tengok....Walaupun pada awalnya aku macam tak follow sangat cite ni....tapi 2 - 3  minggu last ni memang kul 7 petang aku dah pegang remote....hahahaha...takut kene alih channel 801,811,812,813,814 dan seangkatannye......
Semalam episood akhir yang sangat menyayat hati...tipu la kalau ade yang kate tak sedih...sebab sepanjang tempoh sejam cerite tu semalam...3 kali air mate aku jatuh...memang tak dibuat-buat...spontan...walaupun terpakse cover takut aziran perasan...hahahaha..Petame air mate aku jatuh mase zikir cakap kat Dhia die nak tidur kat bilik tetamu...Dan yang paling aku ingat aku menangis mase Dhia kate die sanggup bermadu dan die terus tinggal Zikir and Family die untuk Solat...Aku terus terbayangkankan kalau aku ade di situasi itu...owh...sungguh tak dapat digambarkan....Solute la kepada penulis skrip, pengarah dan pelakon...semua berjaya menjalankan part masing-masing dengan berjaye....Dhia yang sangat comel ketika menangis tu memang boleh buat orang lain menagis same....I like ur acting style la Nora Danish.....Mase ending die yang Dhia cakap "Abang jangan sayang Dhia lebih dari Allah.." mase nih memang aku tak leh tahan tul..menitik nitik air mate aku...tak peduli la aku aziran nak gelakkan aku pun..tapi die tak gelak pun..mesti die pun setuju yang babak tu memang sedih....:)
Hari ni dengan semangat berkobar-kobarnya aku masuk library dan cari Novel Tentang Dhia tu kat Rak...tapi seperti yang dijangka memang tak de...sepanjang bulan ni...buku tu tak pernah ade kat rak...Hot Novel of the Month....:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...