Followers

Tuesday, December 20, 2011

~Cerite Trajis Sebelum Ke Melaka~

Waaaaaaa..............dasyat...memang dasyat....
Hati aku ni punye la berkobar-kobar...tp sampai ditempat kejadian...luluh hati ini bagai dirobek sembilu...ish..ish..ish....
Huhuhuhu...suspen jerk...
Sebenarnye ni kisah konon-kononyer mak nak memborong tudung Fareeda sebelum ke Melake...Sebab memang kalau pergi melake lalu ikut Bangi..so Lepas jer membaham nasik minyak kat kenduri Jaha....Mate aku dah tak nampak mende lain..terbayang-bayang tudung Fareeda...Owh...Fareeda...U Drive Me Crazy....
Tp...apekan daye..sesampai jer kat depan pintu Butik Fareeda...aku tengok mangge besar gedabak kat pintu grill die.....perghhhh.....licin beb stock die....bukan aku sorang yang giler kat Fareeda sekarang ni...belambak lagi...aduh,....keciwenye.....
Disebabkan kejadian ini la...gambar-gambar aku yg next dalam entry seterusnya akan jadi hambar....Waaaaa..aku bawak 2 helai jer tudung...tu pun tak match langsung dengan baju-baju...
Jadi nye...di Melake terpakse la rembat Tudung Ariani..hahahaha..Curang....!!! Lantak kau...
Hari ke-2 baru jumpe Butik Ariani...dalam kete jugak aku tukar tudung....hamun...ini lah hasilnye sebelum dan selepas....hahaha....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...