Followers

Friday, October 14, 2011

~Tak Tahu Punce~

Hari ini aku masuk opis dengan mate yang boleh bukak 60 darjah celcius jer....huhuhuh...Malam tadi for first time ever...Ain tak tido n menangis sepanjang malam,,,,,samapai lembik badan....aku ngan aziran plak macam orang gile...tahu nak buat ape...bergilir la pujuk die...macam-macam care buat...tp tak jalan jugak...memang tak th kenape...entah Ain kembung perut ker...nak tumbuh gigi ker...nak demam ke...selseme ker...memang tak th...

Lepas subuh tadi aku tak de care sgt dah nak buat...bagi die biskut...kot-kot la die nak makan biskut baby die tu...tp die main jer ngan biskut tu...sampai die tertido sendiri..aku rase mesti die dah letih gile..nak menagis pun tak larat dah..Ya Rabbi....susahnye la hati..dah la Ari Ahad ni kene tinggal die sampai ari Rabu..aku kene kursus Induksi,,,OMG...cam ner la mase aku tak de nanti..tak th la Ain yang Nangis or Mama yang nangis....;(..Semoga Allah permudahkan segalanya,,,

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...