Followers

Monday, October 31, 2011

~Aku nak Pengsan Sekejap Boleh Tak???~

Ya Allah......

Tabahkanlah hati hambamu ini...cabaran yang Engkau berikan ini...berase berat hendak di tanggung...tp apekan daya..tanggung jawab aku..terpaksa terima walau apepun caranya..tp ape yang aku harapkan? ape yang akan terjadi selepas ini? adakah aku tetap menjadi aku seperti hari ini...owh...tidak..aku harus berubah...berubah demi meningkatkan keyakinan dan kemampuan diri...aku tahu ...aku mampu lakukannye...Ye...aku mampu.....aku YAKIN aku mampu....

MY SCHEDULE : 

02 November 2011 - Ceramah Peranan dan Sumbangan Pusat Sumber di SK Bangau

03 November 2011 -Bakal menerima kunjungan dari Kedutaan US...OMG!!!!!!

10 November 2011 - Handle Kursus Menangani Stress dan Kecemasan...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...