Followers

Friday, August 5, 2011

~Alat Conteng Muke Aku nak Abih Stock...Waaaaa...~

Ahhh..ape kejadah punyer entry nih...tapi tak kire..aku nak update jugak pasal nih....sbb mmg tak puas ati giler..mana la th lps entry ni ade pihak yang bersimpati untuk bukak new branch produck conteng muke aku kat Temerloh nih...
Ni aku malas nih...tp terpakse gak bagi th...semenjak kau duk Temerloh so many thing yang aku ketinggallan nak susah nak dapat...bukan setakat barang aku sajer...barang aziran...barang Ain...Byk mende kalau nak beli kene tunggu balik kontan dulu...kalau barang senang-senang barang ain tu boleh la aku kirim kat aziran sbb die keje kat Konatan...Tp kalau bab alat conteng muke aku nih...mahu nyer nak Aziran tu belikan..kang aku suh beli blusher...die beli eyeshadow...hahahah....

Aku nih pun bukan reti sangat nak mekup-mekap nih...tp nyer sekali sekale tu kene jugak la conteng2 muke aku nih bagi tak nampak pucat sgt...Sosial Servicekan...nak kene berdepan ngan orang ramai sokmo..nak tak nak kene la tacap muke aku nih...Masalahnyer sekarang nih..aku ni pakai product Ellianto (since my fren introduce 3 years ago) dan tak de satu pun kedai kat Temerloh ni jual produk Ellianto...suck...ari tu dah beli stock besar-besaran...semalam aku tgk my febret blusher kaler pink aku cam dah nak abih...puas doh aku turun naek mall (mall ker??) yg ade Tmlh nih..satu pun tak dek..ni aku malas nih...naek hamun gini...

Mujur la ari ni nak balik kontan...Owh..mmg aku rindu tul kehidupan aku kat Kuantan dulu,,,Plez la..anybody....help me balik semule ke Kuantan...Kenape campak aku kat sini...????dulu kate lain...sekarang kate lain..kalau boleh aku nak jer suh orang yg campak aku ke sini tu try duduk kat Daerah...baru die tahu susah perit nyer orang duk kat Daerah...Berat mate memandang Berat lagi bahu memikul...Aku boleh decleare die sebagai perampas kebahgian aku....Dah one year ++ aku kat sini berjauhan dengan suami n keluarge...sekali pun die tak penah tanye condition aku kat sini..ok ke tak...Ape punye spesis la ini manusia...Sekarang ni dengan Ade Ain...mmg la seronok..tp nyer..azirankan keje kat Kuantan..n aku lonely kat Tmlh ni...mmg rushing giler rase...pagi2 nak kene hantar Ain kat nanny die...petang nak berkejar balik ambik die...Aziran plak berulang dari Kuantan ke Tmlh...kompom2 pukul 6 or 7 baru smp umah.kadang2 mlm..aku dengan budak cinonet nih...tinggal la berdue...keselamatan kami saper peduli???dah penat giler..One side mmg kami bahagie sgt dengan kehidupan kaminyer...tpnyer its will become better kalau aku dpt transfer semule ke kuantan..tak perlulah aziran berulang...n its save cost n ekonomi keluarga kami tidak terganggu...
Tolong la Paham....

Perghhh...dah jauh aku melalut..tu la...kalau dah lame sangat terbuku kat hati..sekali sekale terkeluar jugek..kepade sesiape yang terase...nasibla....to peoples out there...sebelum buat decision untuk tukar carier....know ur BOS first....otherwise u will regret...like I do...!!!



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...