Followers

Thursday, August 18, 2011

~Aku Yang Gagal~

Sebelum ape2 mama nak mintak maaf kat Ain...Sebab tak berjaye berikan yang terbaik...Sob..Sob...Sob...Sedih...:(.. tapi mama nak Ain tahu mama dah cube sedaye upaye...tp tetap gagal...
Waaaaa...sedihnye...akhirnya Ain terpakse minum fully susu formula sbb aku mmg dah tak blh nak produce susu lagi...dah macam2 care aku buat untuk banyakkan air susu...tp tak berjaye...aku makan ubat...makan sayur2 yang dicadangkan...tp air susu tetap kering....Tambahan pula bulan puase nih...lagi la tak de susu...So tak de pilihan lain terpakse bagi susu formula kat Ain...mmg fully susu formule...:( 
Kesian Ain...aku bagi die susu Anmum...ari tu nampak cam tak serasi..so aku tukar jadi S26 Gold...tpnye stool die still keras..lebih2 sekarang dah makan bubur...sian tgk die meneran...sekarang nih aku tukar balik ke Anmum untuk 6-12 month...Ramai yang suggest suh aku bagi Dumex Dugro...katenye sbb ramai baby yang serasi...tp aku tak cube pun..tak th la ...kesian pulak kat Ain....mama susah Ati betul bile tak blh bg breast feed kat die...
Ain...Maafkan Mama Yer....:(



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...