Followers

Wednesday, August 10, 2011

~Ain dah Masuk 6 Bulan~



Pejam celik..Pejam Celik....Anak mama dah 1/2 tahun dah...dah boleh makan bubur....Anak mama yang cantik ni dah makin pandai sekarang....Remote tv pun dah kenal...kalau tgk tb...die yang nak pegang romote...hehehe...comel sangat...
Sejak ain masuk 6 bulan nih...aku kene la rajin sket membelek belek buku resepi...ntuk cari resepi terbaik untuk die...die kan dah boleh makan bubur...so nak jugak la th cam ner nak sediakan bubur yang berkhasiat untuk die...hari first die Ain makan bubur..kumain suke lagi die...byk die makan...tp hari kedua tu lain plak...die kemam bibir die tak nak bukak mulut bile aku nak suap...bijak betul anak mama nih...aku rase mungkin yang hari kedue tu aku buat tak sedap kot..sebab yang pertame tu mak aku yang buatkan untuk Ain...hahahaha....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...