Followers

Saturday, September 29, 2012

~Sebahagian Intipati Bajet 2013~

Korang tentu dah tahukan apa ang dah diumumkan oleh PM kita pada pembentangan bajet 2013 Jumaat lepas..Amacam? Suka tak? Macam-macam pandangan dan ulasan yang aku dengar dan baca lepas pembentangan tersebut..Ape-ape pun...tepuk dada tanya hati...Bagi aku...ada bahagian yang aku setuju dan berterima kasih contohnya part perumahan tu...Mungkin juga sebab aku memang dalam perancangan nak beli rumah...So aku take note on that particular..Lagi satu pasal pemberian BRiM kali kedua...Walaupun tak de la banyak mana sangat pun..Tapi ok la...Bagi aku banyak golongan yang memerlukan...Terima Kasih di atas keperihatinan tersebut...

Ni ade sedikit intipati bajet untuk tatapan kita bersama...chow...



-

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...