Followers

Thursday, June 14, 2012

Terima Kasih ZALORA

Baru-baru ni aku telah dipelkenalkan dengan satu page yang membuat jualan Online Ekslusif pelbagai barangan..Kiranya macam One Stop Centre la...Tapi untuk Pakaian, kasut dan Accessories je la... bukan lah kate one stop centre sampai minyak masak pun die jual...hehehehe..
Yang aku nak cerita ni...sejak aku kenal dengan Zalora ni..aku dah sangat jatuh cinta...Banyak sangat collection die yang gojes-gojes...yang menikam kalbu betul...satakat ni aku baru 3 kali buat transaction...siap dapat discount for membership kau....Hurmmm...Kau ade???? 
Huhuhu..Service die pun terbaik..macam kita membeli belah kat dunia nyata la...sebabnya..sepanjang korang membelek catalog barangan die...die akan ade popup untuk automatic asistant dari staff Zalora...kalau korang nak tanye ape-ape, mase tu jugak die jawap...Terbaik...yang paling penting...Pagi ni korang bayar, petang karang terus pos..Esok sampai...!!! GDex Services..Free shipping....memang puas hati...

Sekarang ni diorang tengah buat Mega Sale tau...ape lagi...Jom la menghabiskan duit...Tapi memang berbaloi baloi....Parking Free...Duk atas kerusi jer..tak sakit saki pusing mall..Hahahaha...Love u la Zalora.- 










No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...