Followers

Sunday, June 17, 2012

Tempahan Pra Raya "Sofiya Eksklusif Brooch Baru" Fareeda

Assalamualaikum..First of all,,,Aku memang solute to marketing planning yang dibuat oleh Pihak Fareeda...Ada Improvement,,Aku kenal Fareeda ni sejak awal tahun lepas...So mase musim raye tahun lepas aku pun terkene tempias jugak meroyan nak dapatkan koleksi Fareeda untuk pakai raya..Tapi apakan daya...banyak warne-warne yang diidamkan tak dapat...tapi nasib baik jugak la dapat beli ngan reseller warne yang hampir-hampir match dengan baju raye aku...

Tapi tahun ni Fareeda dah ubah marketing plan diorang...So 2 Bulan sebelum raya ni customer dah start boleh tempat warna pilihan untuk koleksi masing-masing melalui Tempahan Pra Raya "Sofiya Eksklusif Brooch Baru".So tak perlu la tunggu sampai dekat nak raye baru nak cari tudung...Harapannya tipis la nak dapat kaler yang gojes and match dengan baju... Brooch baru ni pun cantekk...walaupun hajat nak memiliki brooch sampan masih belum kesampaian...tapi dengan tempahan patern baru ni sekurang-kurangnya dapatla mengubat luka di hati...waduhhh...

Huuhuu..Pilihan korang yang mane??
Yang ni pilihan aku...(gaye-gaye macam tak sempat nak pakai raye ni) Hehehehe...
 dan...
 And Once again, thanks a lot to Fareeda team sebab memberi peluang kepada kami Peminat Fareeda untuk memiliki collection yang sangat santeeeekkk ini...
Love u fareeda...!!!!



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...