Followers

Monday, May 16, 2011

~Aku Nak Gemuxxx Semuleee~

Apo nak dikato....alahai jang...apo kono ekau nih jang...orang nak kurus..ekau nak gemuk???
Kalau mak aku orang negeri..mesti die cakap gitu kat aku...tp entah betul ke tak th bahase nih....
Semalam aku cakap kat mak aku.."Mak..Orang nak gemuk balik semule macam mase ngandung....cam ner nak buat" ?? 
hahaha...tekejut mak aku...
tp kan...mmg aku rindu sgt cutting aku mase pregnen dulu..(without perut yang besar tu la)..hehehe..Ain comel kan dah keluar..cume aku nak balik berat aku yang 53kg tu...sekarang nih berat aku 45 semule...tak nak..tak nak....cam ner nak capai balik berat 50kg tu..???Aduhai..makan byk dah rasenye...tp berat makin turun..pelik nih...cam mane mama nak dukung Ain nanti..Ain dah la makin berat....hehehehe..
Tulung..tulung...any idea..aku betul2 nak increase berat badan nih...
lalalala,,,,,

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...