Followers

Sunday, May 1, 2011

`Aku Kembali Semule`

hahaha...Lantak la orang nak kate ape...kejap semangat kejap tak....yang penting aku tahu..selame nih aku ilang ke mane...
So, start malam ni aku nak aktif berblog semule,,,huhuhuu....cip porah.....aku dah ade kat Temerloh dah..Ari rabu nih dah start keje semule selepas 90 ari berehat...dah bersawang dah blog aku nih....otak aku ni pun dah macam lembab semacam jer....hadoi...cam ner nak start keje nih....Kompom2 keje belambak...lantak kau la...Hurm..dah la last week aku tak attend perekse untuk pengesahan jawatan...ape nak jadi la ko nih Kok Na...hahaha...tak pe..tak pe....tahun depan aku pegi...tak pe la lambat sket pun..aku tak pegi pun sebab susah nak tinggal Ain..Nanti tahun depan die dah besar sket...senang sket nak tinggal...InsyaAllah...

Ok la,,,nati aku merapu lagi dalam entry2 yang laen..nak chow dulu...rumah berabuk haya lagik ni..baju2 pun duk lam beg lagi...makan pun nasik bungkus jer malam ni..Waaaaaaaa.....chow chin chow.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...