Followers

Saturday, October 13, 2012

Jangan la Belagak Sangat...

Assalamualaikum...Selamat berpagi Ahad kawan-kawan...Macam biasa kalau pg Ahad sementara nak tunggu budak cenonet tu bangun, mama akan berlog dulu...

Pagi ni sambil buat blog walking..Tinjau-tinjau jugak FB..Kot-kot ade dealer yang upload stok Fareeda yang Gojes malam td....Hehehee..Tudung raye tak de lagi...Tengah-tengah membelek tetibe aku terperasan satu Status hamba Allah ni kat page Peminat Fareeda...Die tengah marah kat Hamba Allah yang lain sebab komen pasal tudung Fareeda...Dan satu ayat die yang aku tak suke ialah " KALAU TAK MAMPU BELI TU DUDUK DIAM JER LA" ... Astagfirullahalazim....Mengucap panjang aku....Ade jugak manusia macam ni....Come on la...Kalau awak mampu beli 10 Helai fareeda satu hari sekali pun....Tak payah la nak belagak sangat....Tak perlu la nak kondem orang lain yang tak mampu beli...Rezeki masing-masing...Lagi pun bagi aku pakai Fareeda bukan sebab nak menunjuk..tp sebab aku suke...Biarla ape orang nak kate....

Aku rase dengan menulis status begitu menggambarkan hamba Allah seorang ni memang kurang cerdik....Hello...rezeki tuhan bagi....Kalau Allah nak tarik...Sekelip mate jer....Sedar la...Tak gune nak belagak Pakai Fareeda harge beratus-ratus kalau mulut busuk macam longkang...Ha.....Kan dah kene...Aku plak yang emo...Hahahaha...To Fans Fareeda Out there....Jangan la belagak sangat.Jangan la sampai orang sekeliling terasa hati dengan kita semata mata sebab die tak mampu....Jaga percakapan...Ini peringatan untuk diri aku sendiri jugak..Nak pakai pakai la ...memang tak de orang halang..Duit kita sendiri...Tapi tak perlu la nak berlagak dan mengata orang lain pulak yang tak mampu beli...Allahualam...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...