Followers

Sunday, December 12, 2010

~Makan, Makan dan Makan~

Hahahaha.....sukenye ati aku menulis entry kali nih....hehehehe..nak tau kenape....sebab aku berblog sambil menikmati makanan yang berlambak atas meja nihs...huhuhuhuhu...rezeki Allah....Kat tangan kanan nih ade donut yang jer siap di masak oleh kakak sulung aku....aku mmg suka gile donut yang die buat..sejak kecik lagi...donut die wat mmg sedap dan gebu...makan plak panas2 gini....perghhhh....marbeles......Sebelum donut nih sampai kat atas meja nih....kat tepi aku ni dah ade sepimggan karipap n temose panas import dari Peramu....Diserikan lagi dengan kehadiran keropok dan goreng pisang dari Tanjung Lumpur....Erk....Rezeki gajah agaknye arini.....Alhamdulillah.....

Mak kate makan je la kalau tekak rase nak makan...esk dah bersalin kene berpantang....susah dah nak makan...mendengar nasihat yang begitu bernas dari mak...aku pun ape lagi....hehehehe....Sebenarnye tak de ape pun nak  tulis nih...idea pun tak de....tp sebab tengah boring...Aziran tak de...Pg KL...Besok die ade kursus....malam esk la br balik...ni yang aku bukak laptop tak kire la atas meja makan pun....hehehehe....nak ilangkan boring....Tpnye line broadben kat panching alahai...sabau je la.....tp tahan la dari tk de langsung yerk.....okeyla...Chaow dulu....nak sambung menikmati donut nih....da......

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...