Followers

Tuesday, November 9, 2010

~monthly Checkup~

Hari ni pg routine chechup untuk kali ke-6.....Alhamdulillah setakat ni my hensem n lovely hasben tak failed lagi untuk temankan aku pg klinik.....hehehehe...Padan Muke die....
Hari ni tak macam 2-3 bulan lepas...aku ade problem sket ngan urine....doctor kate urine aku ade infected sket....so kene banyak minum air masak n air barli...so start dari ari tu...ade stock barli kat umah..time rajin aku rebus la barli tu bawak bekal pg keje.....nasib baik la barli tu boleh di kategorikan sedap jugak..so tak de masalah untuk habiskan satu botol Tupperware tu sehari....

Pade korang yang ade masalah jugak cam aku....minum la air barli nih...mmg berkesan...resultnye...ari nih doctor kate urine aku dah tak de masalah....cume jangan miss makan vitamin yang die bagi....tu la yg tak sedap nye...aku nih mmg jenis culas makan ubat....kejap makan...kejap miss....tak suke la...ade 4 jenis yang kene telan...seme rase lain2....eeeee....

After aidiladha nih ade skali lagi app....nak scan....huhuhuhu.....aku dah tak sabo.....mane la th kalo nampak jantina...tp nye tetibe smlm en. aziran ajak pg scan....die kate tetibe rase nak th plak....rs cam nak picit jer idung die yang beso tu...kejap nak pg scan...kejap tak nak....

Aku plak tak kisah la...yang penting baby sht.....tu je yang aku risau.....arap2 tak de masalah ape2 mase lahir nanti...takut jugak...sbb skrang nih tiap2 malam nyamuk kacau aku tido....so nak tak nak kene pasang ubat nyamuk...orang kate kalau pasang ubat nyamuk..nanti baby blh kena jaundice (demam kuning) ....Adoi...ni la orang kate....luah mati mak....telan mati bapak..kalau aku tak pasang ubat nyamuk...kompom2 aku tak leh tido....ni pun mate stim semacam je due tige ari nih...tak cukup tido.....sbb kalau dah kritikal sgt br aku suh jire pasang ubat nyamuk...lps tu baru la blh tido...

Baby jgn marah kat mama ek....mama tak leh tido kalo nyamuk asyik menyanyi kat tepi telinge....tu belum lagi diiringi dengan petikan gitar abah.....heheheheh.......

1 comment:

  1. hopefully ibu n anak ok...kak ina bila dah 7 bulan ke atas mmg dah x selesa tidur...kdg2 tidur menyandar jer br lena

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...