Followers

Wednesday, October 27, 2010

~Owh......Aku Eksiden Lagi~

Waaaaa.....mmg betul la orang kate malang tak berbau...tapi aku pun naik heran ngan pelik la...macam mane aku blh tak nampak budak tu tadi......aku sedar2 nampak motor budak tu dah jatuh seakli ngan motor2 die....hurm....kesian jugak kat budak tu..dah la tgh ujan mase tu....tp kesian gak kat aku....melayang duit tak pasal2....bumper kete pun kene ejas balik.....motor budak tu pun die mintak claim....adoiyai.....

Kirenye ni la kali kedue aku eksiden....yang first dulu cine langgar blakang kete mase kat trapik light....ni plak aku yg langgar orang....tp nasib baik la due-due tak teruk...n aku tak de cedera ape2....Syukur....harap2 mintak simpang la jadi lagi lepas nih....

Berbalik pade kejadian pagi tadi...aku smp sekarang masih berfikir....mcm mane aku blh tak nampak budak tu...sedangkan die kate die dah berhenti lame kat simpang tu....nak kate sebab ujan..mase tu tak de la lebat sangat ujan....nak kate aku tgh mengoya.....rasenye tak....huhuhuhuhu....entah la...mende dah nak jadi.....mungkin ade la hikmahnye tu...ataupun Allah tgh nak uji aku kot....nasib baek la sebelum pg keje tu aku tgk Rancangan Tanya Ustaz n tajuk perbincangan die musibah dan dugaan.... Ustaz tu kate Allah mungkin turunkan musibah pada kita...tp kalo kite sabar menghadapinya....mungkin ada ganjaran yang lebih baik...InsyaAllah..

Sekarang ni kete aku  ade plaster kat bumper....cam orang injured....hehehe...comel plak tgk....tp kesian die......:(....okeyh...lps ni aku janji bawak die elok2.....InsyaAllah....

1 comment:

  1. kete tu xper ina yg penting kita selamat...len kali hati2 skit yer sbb awak tu bawa satu lagi nyawa

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...