Followers

Saturday, August 4, 2012

Pujangga Seorang Anak

Dulu....
Aku banyak berbuat dosa...
Aku sakiti hatimu...
Aku ingkari pesanmu...

Dulu...
Pipimu ku basahi....
Jasamu ku lupai...

Hanya kerana hati...

Kini...
Aku telah sedari...

Ya Tuhan...
Bantu la aku...
Ampunkan dosaku...
Aku hanya mahu menebus semua salahku..
Selagi ada waktu...

Ya Tuhan..
Berikanlah aku kesempatan...
Berikan aku peluang...
Aku hanya ingin mengembirakan...
Hatinya tak ingin ku sakiti lagi...

Namun..
Aku tersepit..
Tersepit dengan kedudukan...
Langkahku tersekat...
Niatku disalah erti...

Harus Bagaimana lagi...

Mak..
Ampunkan anakmu...
Ampunkan anakmu...
Ampunkan anakmu...

Hanya air mata mengiringi doaku..
Semoga niatku difahami...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...